ОПИС ВАКАНСІЇ
Що ти будеш робити:
- Здійснювати контроль за своєчасністю та коректністю документів
- Формувати первинні документи (Виставлення рахунків та актів)
- Вести авансові звіти
- Здійснювати оплату рахунків в касах банків
- Виконувати рознесення банківських виписок та здійснення платежів у Клієнт-банку
- Працювати в гугл таблицях, 1С, Word, Exel
- Вести кадровий облік, нарахування та виплата заробітної плати (до 10 осіб)
Ти наш ідеальний кандидат, якщо:
- Маєш досвід роботи в бухгалтерській сфері від 2 років
- Здобув/ла профільну вищу освіту
- Маєш досвід роботи з ФОП і ТОВ
- Розумієшся в принципі нарахування заробітної плати
- Володієш знаннями поточного законодавства в бухгалтерії
- В твої компетенції входять: відповідальність, уважність до деталей, відкритість до сприйняття нового, вміння працювати в команді, в умовах багатозадачності і з великим об'ємом інформації
Ми пропонуємо:
- Конкурентну заробітну плату
- Графік роботи: пн-пт з 9 до 18:00 (дистанційний графік не розглядаємо, але у нас завжди є кава, щоб розпочати день з хорошого настрою)
- Сучасний офіс в центрі міста (Новопечерські липки). Наш офіс — це місце, де є всі умови для твоєї комфортної роботи та відпочинку
- Масштабні корпоративи та тімбілдінги. Ми регулярно влаштовуємо щось цікаве, щоб зміцнити команду та круто відпочити разом
- Можливість кар'єрного росту. Ми віримо у розвиток наших співробітників та готові допомогти зростати професійно в нашій компанії
- Дружню атмосферу та веселу команду, що готова допомогти у будь-який момент
Хочеш стати частиною нашої dream team? Надсилай резюме, і гайда до нас на зустріч! Разом ми зробимо нашу команду ще сильнішою та ефективнішою.
Відгукнутись