Он-маркет пропозиції на первинному та вторинному ринках привабливі своєю відкритістю та загальнодоступністю, яка, втім нерідко породжує конкуренцію. Вторинний ринок обирають за його зручність – плати та переїжджай одразу. Первинний же вимагає більшого терпіння в обмін на меншу кількість підводних каменів. Сучасні житлові комплекси та котеджні містечка можна назвати справжнім скарбом для охочих диверсифікувати портфель та поповнити свій послужний список інвестора черговим надбанням чи навіть цілим бандлом. А для того, щоб голі бетонні стіни та абстрактні дизайнерські проєкти не відлякували своєю невизначеністю, забудовники все частіше почали практикувати відкриття шоу-румів. Не подумайте, йдеться аж ніяк не про магазинчики з капелюшками від кутюр’є.
❝Showroom (шоу-рум)– демонстраційна квартира чи будинок з готовим ремонтом та меблюванням, які облаштовують спеціально для показу потенційним покупцям чи орендарям.❞
Така візуалізація “на максималках” допомагає зрозуміти, як саме може виглядати приміщення по завершенню всіх робіт. У сфері нерухомості showroom використовують:
- у новобудовах та житлових комплексах. Забудовники облаштовують демонстраційні квартири, аби орендарі змогли оцінити якість ремонту, зручність планування та інші важливі деталі;
- в об’єктах комерційної нерухомості. У торговельних та бізнес-центрах можуть облаштовувати взірцеві офіси, аби орендарі переконалися в тому, що зможуть і собі створити комфортні умови для роботи;
- в елітній нерухомості. Дороговартісні квартири та будинки коштують чимало саме за рахунок ексклюзивного ремонту. Перед купівлею майбутній власник має переконатися в тому, що над дизайном його квартири працюватиме справжній майстер своєї справи.
При перегляді таких об’єктів конче необхідно звертати увагу на всі дрібниці: особливості дизайну та його зручність, якість матеріалів та оздоблювальних робіт, освітлення та декор. Зазвичай showroom роблять нейтральним та безособистісним для того, щоб кожен його відвідувач мав простір для фантазії та міг в уяві домалювати базову картинку на свій смак. Шоу-рум важливий з кількох причин:
- Він допомагає покупцю візуалізувати своє майбутнє житло та прийняти виважене рішення.
- Якісний ремонт та меблі свідчать про добропорядність забудовника та дизайнера.
- Демонструє стандартний ремонт або ж навпаки відкриває приміщення із зовсім іншого боку.
- Збільшує вартість нерухомості та самі продажі, адже викликає довіру в клієнтів.
Приклад використання:
— І як ти наважилася купити цю цегляну коробочку? Я навіть не уявляю, що з нею тепер робити.
— Перед купівлею забудовник показав мені showroom. Ти б бачив, який там ремонт! З нашої квартири теж можна зробити справжню кралечку.
Кохання з першого погляду – таке цілком можливо, якщо перед купівлею квартири в новобудові завітати на перегляд разом з нашими агентами.