Бомбер чи не бомбер, а про он-маркет ви точно чули, хоча й не усвідомлювали цього. Щоб знайти пропозицію під ключ чи для фліпінгу, для хаус-хакінгу чи реалізації стратегії BRRR кожен інвестор неодмінно йде на он-маркет. Звичайно є й виключення, проте офф-маркетом переважно цікавляться більш витончені та вибагливі покупці, які шукають помешкання не просто “для галочки”, проте для унікального естетичного задоволення від проживання чи чималого заробітку. Якщо ви не бажаєте ускладнювати життя ні собі, ні рієлтору, он-маркет буде найкращим варіантом для здійснення інвестиційних мрій.
❝Он-маркет (On market)– об’єкти нерухомості, які продаються або орендуються через відкритий ринок.❞
Особливо кмітливі читачі, які переходять за всіма супутніми посиланнями, адже прагнуть розширювати свій сленг нерухомості, могли помітити, що визначення терміну “он-маркет” було нахабно скопійоване з “офф-маркету” і лише трохи виправлене. Ми зробили це не з ліні, проте виключно з виховних намірів, аби наголосити на тому, що означені поняття є діаметрально протилежними за своєю суттю, тому, знаючи одне, ви безпомилкове зможете визначити й інше.
Об’єкти на он-маркеті знаходяться у вільному доступі, тому кожен охочий орендар чи інвестор може поглянути на їх фото та характеристики. Зручність такого способу підбору нерухомості очевидна, проте не вона одна характеризує он-маркет.
- Публічний доступ. Квартири, будинки та комерційні приміщення виставляють на спеціальних платформах та на сайтах агентств нерухомості. З оголошення ви одразу дізнаєтеся метраж, ціну, розташування та інші супутні відомості.
- Активні рекламні та маркетингові компанії. Метою агентів з нерухомості є приваблення якомога більшої аудиторії, тому вони використовують різноманітні засоби для просування свого об’єкта. Зокрема, до звичайних оголошень часто додають відеоогляди, що дозволяє покупцю чи орендарю зануритися в атмосферу, не витрачаючи час на особистий перегляд.
- Прозорість та широка аудиторія. Квартира чи будинок доступні широкому колу шукачів житла. Кожен з них може домовитися про огляд, тому взаємодія між сторонами відбувається максимально відкрито, зрозуміло та чесно.
- Ведення переговорів та можливість торгу. Від кількості зацікавлених клієнтів залежить конкуренція, тому нерідко власники можуть обрати для себе більш вигідну пропозицію чи навпаки дещо знизити ціну, аби не втратити можливість укласти угоду.
На он-маркеті ви можете відшукати будь-який об’єкт житлової чи комерційної нерухомості. Оскільки на ринку є безліч аналогів, ціни виставляються не “з голови”, а після ретельного дослідження конкурентів, зважування всіх плюсів та мінусів, тому вони будуть максимально чесними. Разом з ціноформуванням перевагами он-маркету є відкритість пропозиції та велике коло зацікавлених в ній.
Приклад використання:
— Все ж таки надумав продавати свою квартиру відкрито?
— Так. Рієлтор пропонував мені офф-маркет, проте я обрав он-маркет. Мені нічого приховувати від широкого загалу, та й продати хочеться швидше.
Он-маркет це ніби велика ятка з товарами на будь-який смак. Квартира у соковитих тонах, будинок із запашним яблучним садком чи апетитне комерційне приміщення – T.H.E. Capital є, чим здивувати справжніх гурманів.