Що важливо знати під час продажу нерухомості через інтернет?

07.02.2020

Что важно знать при продаже недвижимости через интернет?

Цей пост про високі технології та їх роль у продажу-купівлі нерухомості. Як користуватись інтернетом для пошуку покупця на квартиру чи будинок? Як скласти текст об'яв? Нині докладно розберемо ці теми.

Продаж у стилі 90-х

Багато ще пам'ятають «перевірені» та «ефективні» методи продажу квартири: банер на вікні чи балконі, розклеювання оголошень по парадним та газети на кшталт Авізо та подібні. І на той час ці інструменти справді лідирували під час продажу чи оренди квартири! Окремий ТОП який працює скрізь і завжди звичайно ж “сарафанне радіо” за родичами та друзями. Але сьогодні ситуація змінилася... До речі, якщо задумалися щодо купівлі нерухомості, рекомендуємо звернутися до нашого професійне агентство елітної нерухомості T.H.E. Capital.

Що допомагає продавати на ринку нерухомості зараз?

Молодь вже важко представляє колишні часи і ті архаїчні кошти, якими користувалися раніше. Настав час інтернету - оголошення в Ворді замість друкарні, підставіть свій номер телефону в оголошення OLX і можна отримати телефонні дзвінки не носячися з стосом папірців і тюбиком клею по всьому району. Але якщо це можете зробити ви, то чому цей же прийом не може зробити сусід? Начебто все просто, але як би не так! У потоці інформації 21-го століття ваше оголошення просто розчиняється, стає безликим, одним з. І, на жаль, це не перебільшення, а реальність.

Читайте також: Як здати в оренду нежитлове приміщення?

Прослідкуйте за собою. Скільки часу потрібно, щоб оцінити оголошення, зрозуміти подобатися/не подобатися та гортати далі? За статистикою сьогодні це 5 секунд, але з приходом стрічок Facebook та Insta цей часовий проміжок все більше скорочується. Якщо матеріал з продажу квартири не "зачепить" - користувач просто перегорне його як сотні інших, поки не зупиниться на справді цікавому.

Залучаємо інтерес до оголошення в інтернеті

Чи будете сперечатися з редакцією, що потенційний покупець шукає нерухомість за конкретними параметрами, і не звертатиме уваги на форму подання інформації? Тут можна вступити в демагогію, якби не одне "Але". В одному районі Києва можуть одночасно продавати 1000 однокімнатних квартир, які підходять під запити конкретного покупця. Є великі сумніви, що він уважно продивиться їх усі! Ні, він зупиниться лише на тих, хто привернув увагу.

Читайте також: Здача квартири в оренду : як правильно написати оголошення?

Підводячи рису під усім вищесказаним,

Основне правило, яке діє в інтернет-середовищі в наш час і все більше зміцнюється в майбутньому: не кількість, а якість! У величезному розмаїтті інформації, потенційний клієнт вибирає лише найцікавіші, найяскравіші, якісні оголошення, які “чіпляють”.

Існують спеціальні продають структури текстів, бажані характеристики фотографій об'єкта, та інших матеріалів. Щоб продати комерційну або міську нерухомість - серйозно підходьте до оформлення свого рекламного оголошення, звертайте увагу на заголовки, описи, фото. А якщо ви в цьому не сильні, краще зверніться до фахівців. Публікація була цікавою та корисною? Підписуйтесь на оновлення нашого блогу про нерухомість та отримуйте свіжі публікації від агентства нерухомості THE Capital.

Не пропусти нові об'єкти
Переходь у наш Telegram-канал що б не пропустити нові пропозиції з оренди нерухомості та отримати найкращі пропозиції першим!
Перейти