Оголошення нерухомості: як написати, щоб не відлякати покупця

08.04.2024

Объявление недвижимости

Такий “ паркан” варіант точно не допоможе вам залучити клієнта, але навіть оголошення, розміщене на спеціальній платформі, може виявитися не менш лякаючим і марним. Знайомство потенційного покупця або орендаря з об'єктів починається з його презентації. Назва, фото, відео та текстовий супровід – всі ці складові однаково важливі, тому ми пропонуємо вам розібратися з тим, як написати оголошення, щоб вигідно здати квартиру. a>, швидко продати будинок або досягти будь-якої іншої мети.

Складові правильного оголошення нерухомості

У кожного оголошення є умовний каркас. Ви повинні пройтись за характеристиками квартири/будинку, житлового комплексу, вулиці та району. Після ознайомлення людина повинна мати повне уявлення про те, якою буде її нова житло і сам процес проживання в ньому.

📐 Характеристики об'єкту площа, кількість кімнат, висота стель, поверх
🛠️ Ремонт у якому стані квартира чи будинок, коли проводився останній ремонт
📺 Меблі та техніка перерахуйте все, що є в квартирі на момент її здачі або продажу
📃 Документація підтвердіть наявність права власності та інших документів
🌡️ Комунікації вкажіть типи опалення та водопостачання, наявність бойлера
🏘️ Характеристика ЖК наявність паркінгу, закритого двору, додаткових зручностей на території
🚌 Транспортна розв'язка сусідство з метро та зупинками громадського транспорту, доступність автомагістралей
🏪 Розвинена інфраструктура дитячі садки, магазини, аптеки, поліклініки – відзначте важливі об'єкти, що впливають на комфорт у побуті
📍 Геолокація напишіть точну адресу і при можливості прикріпіть картку
☎️ Контакти вкажіть актуальний номер телефону та свої контакти у месенджерах

Доповніть грамотно складене оголошення якісними фотографіями та оглядами у форматі відео. Так інвестору буде простіше зрозуміти, чи зможе ваша власність власність перетворитися на його. Що стосується питання вартості квадратних метрів, то, як би ви не любили свій будинок, потрібно адекватно його оцінювати, враховуючи його характеристики, поточну ситуацію на ринку, сезонність та ціни на подібні об'єкти.

6 правил успішного оголошення

6 правил успішного оголошення

  1. Коротко та у справі. Ваше оголошення має бути максимально детальним та коротким. Вивчати довгий текст мало хто захоче, тому що покупець чи орендар задається зовсім не метою скоротити час за приємним чтивом. У нього є конкретний запит, який він хоче вирішити за допомогою вашої нерухомості або чиєїсь іншої. Переконайтеся, що ви прописали всю важливу інформацію, не захаращуючи рядки порожніми фразами та відірваними від реальності роздумами. Як правило, рекомендують писати оголошення, що не перевищує за розміром ¼ стандартної сторінки друкованого тексту.
  2. Не вдарте в бруд обличчям через безграмотність. Обов'язковою вимогою до всього написаного є грамотність. Щоб ви не читали, цей матеріал має бути написаний правильно з погляду граматики, пунктуації, сенсу та стилю. Невідповідність банальним правилам правопису показує те, що людина чи компанія не може впоратися навіть із елементарними речами, тому ніхто не захоче ризикувати та довіряти їм щось серйозне. Грамотний текст – ваше обличчя та перше враження клієнта.
  3. Будьте чесні. Зрозуміло, акцентувати увагу варто на позитиві, але нема чого приховувати очевидні недоліки об'єкта. Вже при першому перегляді все приховане стане явним. Не варто витрачати час надаремно і ризикувати своєю репутацією – погані відгуки та коментарі ніхто не скасовував.
  4. Висока якість… всього! Переробляти ремонт та купувати нову техніку ми вас не змушуємо. В даному випадку йдеться про якісні фото та відео. Якщо ви не впевнені у своїх здібностях, найміть професійного фотографа. Сама квартира теж має бути підготовлена належним чином, тому варто заздалегідь позбутися зайвого мотлоху і провести генеральне прибирання, щоб не лякати відвідувачів віковим пилом та мешканцями-павуками.
  5. Замість абстрактності вдайтеся до конкретики. “Запаморочливі види”, “королівський розмах”, “заспокійлива атмосфера” – подібні формулювання у кожного викликають свої асоціації, тому вони не просто не відображають реальність, а й вводять в оману.
  6. Заголовок, що чіпляє. Ми не з чуток знаємо, наскільки багато пропозицій на ринку. Тільки красиве титульне фото та заголовок оголошення допоможуть вашій шикарній квартирі виділитися серед тисяч подібних варіантів. Оголошень за типом “Продається квартира” можна зустріти більше, ніж самих квартир. На їх тлі яскравою плямою виділятиметься більш інформативне та привабливе формулювання. “Здається пентхаус для молодої сім'ї в ЖК Нова Англія” – чудовий приклад заголовка, завдяки якому потенційний орендар вже дізнається половину всієї необхідної інформації.

Як не злякати і чим заманити?

Як не відлякати і чим заманити

❌ Не варто використовувати:

  • “терміново” – зайвий поспіх викликає підозри. Ви можете здатися або стати шахраєм або стати жертвою шахрая. Покупець може натиснути на ваші обставини та змусити значно знизити ціну;
  • скорочення – написання потрібного слова не займає багато часу, але робить текст зрозумілішим і приємнішим до прочитання;
  • “торг” – так ви натякаєте на те, що завищили реальну вартість.;;
  • заперечення – слова з часткою “не” на підсвідомому рівні асоціюються з чимось негативним, тому замініть їх на “позитивні” аналоги. Наприклад, замість “недалеко від метро” напишіть “у пішій доступності від метро” – смислової різниці немає, але в плані сприйняття відчуваються зміни;
  • “у хорошому стані” – надто клішейно та абстрактно. Натомість вкажіть наявність техніки та меблів, дату останнього ремонту.

✔️ Використовувати безперечно варто:

  • “розвинена інфраструктура” – це завжди великий плюс у вирішенні побутових питань;
  • “функціональне планування” – опишіть зонування об'єкта та акцентуйте увагу на позитивних сторонах, таких як роздільний санвузол, робоча зона та інше;
  • “свіжий ремонт” – якщо він був завершений нещодавно, вкажіть точну дату і наголосіть, що новими речами ще ніхто не користувався;
  • “готово до заїзду” – це вказує на наявність усіх комунікацій, меблів та техніки. Для інвесторів, які планують здавати в оренду своє придбання, це буде важливим плюсом;
  • приємності – Якщо ви плануєте залишити меблі, техніку та елементи декору, не забудьте про це згадати. Вигляд на Дніпро та доброзичливі сусіди теж будуть важливими плюсами;
  • “без комісії” – економія завжди приємна серцю, але може спричинити підозри. Радимо вам не ризикувати своєю репутацією та й самим майном. Краще звертайтеся за допомогою до перевіреному агентству.

Дослідний посередник завжди вселяє довіру покупцям і віру у свої сили – власникам. Звертайтесь до нас, щоб отримати консультацію та перетворити своє майно на прибутковий бізнес.

Не пропусти нові об'єкти
Не пропусти нові відеоогляди найкращих об'єктів нерухомості в нашому Instagram
Перейти
Не пропусти нові об'єкти
Переходь у наш Telegram-канал що б не пропустити нові пропозиції з оренди нерухомості та отримати найкращі пропозиції першим!
Перейти